Overskrift | Beskrivelse | Tema | Forfatter | Tidsskriftnavn | Sidetal | DJK id nr | Sprog | Overskrift på originalsprog |
Tiden bruges ufornuftigt | leder | | Bernard Porcher | Chemins de Fer 11/527 | 3 | xcf527-11 | fransk | C'était un temps dérisonnable |
trafikafgifter til regionen | Kort over Paris | | | Chemins de Fer 11/527 | 4 | xcf527-11 | fransk | Contribution de l'Etat et de la Region aux debats publics |
Livet mangedobles for "Katalanen" | Talgo-toget fra Barcelona-Geneve, større artikel | vg | Dieder Durandal | Chemins de Fer 11/527 | 7 | xcf527-11 | fransk | Les vies multiples du Catalan |
Må jeg ændre de etfasede linjer til jævnstrøm? | Elektrisk traktion | el | Christophe Keseljevic | Chemins de Fer 11/527 | 21 | xcf527-11 | fransk | Faut-il convertir au monophasé les lines électrifiées en courant continu? |
To nye rangerlokomotiver i CFF: Ee 922 elektrisk, og Eem 923 | | | Théo Stolz | Chemins de Fer 11/527 | 28 | xcf527-11 | fransk | Deux noveaux engins de manœuvre aux CFF: les Ee 922 électriques, les Én 023 bi-mode |
Historien om europæiske jernbaners mellemfærdsel eller det som står på spil | container, kombitrafik | gods | Onzième Partie | Chemins de Fer 11/527 | 32 | xcf527-11 | fransk | Historie de l'interopérabilité des chemins de fer européens ou Les heur et malheurs d'un enjeu majeu |
Lærdommes indflydelse og valg af ideologier for trækkraft og udnytelse af jernbaner i Frankrig | 3. Del | | Jean-Pierre Comes | Chemins de Fer 11/527 | 39 | xcf527-11 | fransk | De l'influence des doctrines et choix idéologiques sur la traction et l'exploitation ferroviaires en |