dansk     norsk     svenska     deutsch     français         

Tidsskrifternes artikler

DSB bladet III · Årgang 1979 · Nr. 07
OverskriftBeskrivelseTemaForfatterTidsskriftnavnSidetalDJK id nrSprogOverskrift på originalsprog
Et nyt tog og en ny strækning (til Solrød Strand) - Nærbane fik fin start (i Århus) noter s-tog kp  DSB bladet 79/7 1122 dansk  
Hærværksgener leder   DSB bladet 79/7 1122 dansk  
Europæiske baner i en brydningstid indtryk fra internationale jernbanemøder i Hamburg  Povl Hjelt DSB bladet 79/7 1122 dansk  
Festdag på Århus Nærbane  kp  DSB bladet 79/7 1122 dansk  
M/F "Dronning Ingrid" søsat Den gamle færge af samme navn døbt om til M/F "Sjælland" færger  DSB bladet 79/7 1122 dansk  
DSB bladet følger en færge 7 - Følgerne for DSB ved sommertidsordningen - SJ's lavpriserfaringer noter færger kp  DSB bladet 79/7 1122 dansk  
Kam man have tillid til DSBs nye godssystem? debat gods  DSB bladet 79/7 1122 dansk  
Så groft er hærværket i S-tog Bedre mulighed for overvågning i S-tog s-tog  DSB bladet 79/7 1122 dansk  
Bødestraf og bortvisning - Cykler med togene - Nærbanen og Hurtigruten debat kp vg  DSB bladet 79/7 10 1122 dansk  
Sov sødt på Sølyst Nye overnatningsværelser i bedste hotelstil arb OH DSB bladet 79/7 11 1122 dansk  
Indøver fejlretning uden at toggangen forstyrres  kp sik OH DSB bladet 79/7 12 1122 dansk  
Næstsidste etape af Køgebugtbanen Hundige-Solrød Strand inf s-tog OH DSB bladet 79/7 13 1122 dansk  
32 broanlæg er etableret på den nye del af Køgebugtbanen Strækningen fra Hundige til Solrød Strand har kostet 12 mio kr pr km inf s-tog Poul Mølgaard DSB bladet 79/7 14 1122 dansk  
Bygningsanlæggene i Greve, Karlslunde og Solrød Strand Udformningen af anlæggene og indpasningen i de enkelte bycentre s-tog bg H E Christner DSB bladet 79/7 16 1122 dansk  
Største ændringer i S-togs køreplanerne siden 1972 Samtidig en nyopstilling af publikumskøreplanen s-tog kp S Hornsbjerg DSB bladet 79/7 18 1122 dansk  
Afprøvning af nyt s-tog  s-tog  DSB bladet 79/7 19 1122 dansk  
250 mio kr til sidste etape Mest kompliceret og kostbart er anlægsarbejdet nærmest Køge s-tog Poul Mølgaard DSB bladet 79/7 20 1122 dansk  
En arbejdsplads 145 beskæftiget ved Avedøre Holme godsterminal gods OH DSB bladet 79/7 21 1122 dansk  
Fortsat fremgang for tog og busser i 1978 Derimod går det mindre godt for godstrafikken - Personaletallet stabiliseret adm  DSB bladet 79/7 22 1122 dansk  
Hvor banelinier skærer de kommunale grænser note adm  DSB bladet 79/7 22 1122 dansk  
To-etages vogne - et canadisk forbillede Men DSB mangler nogle vigtige centimeter i fritrumsprofilet vg OH DSB bladet 79/7 23 1122 dansk  
Den lange vej frem til en ny banegård i Frederikshavn 60 år fra de første tanker fremkom og til realiseringen af projektet bg H Lorentzen DSB bladet 79/7 24 1122 dansk  
29 år siden den første linieafsætning i marken Mange års tilstand inden anlægget gik i gang - sporplan - Frederikshavn st bg P W Holm DSB bladet 79/7 27 1122 dansk  
De nye bygningsanlæg Ændring i de oprindelige forudsætninger for DSBs hovedbygning i Frederikshavn bg H Lindahl DSB bladet 79/7 28 1122 dansk  
Damptog fra Odense til Fruens Bøge - 8 litra-ME-lokomotiver mere noter da di ME1  DSB bladet 79/7 31 1122 dansk