Overskrift | Beskrivelse | Tema | Forfatter | Tidsskriftnavn | Sidetal | DJK id nr | Sprog | Overskrift på originalsprog |
Et nyt tog og en ny strækning (til Solrød Strand) - Nærbane fik fin start (i Århus) | noter | s-tog kp | | DSB bladet 79/7 | 1 | 1122 | dansk | |
Hærværksgener | leder | | | DSB bladet 79/7 | 3 | 1122 | dansk | |
Europæiske baner i en brydningstid | indtryk fra internationale jernbanemøder i Hamburg | | Povl Hjelt | DSB bladet 79/7 | 4 | 1122 | dansk | |
Festdag på Århus Nærbane | | kp | | DSB bladet 79/7 | 5 | 1122 | dansk | |
M/F "Dronning Ingrid" søsat | Den gamle færge af samme navn døbt om til M/F "Sjælland" | færger | | DSB bladet 79/7 | 6 | 1122 | dansk | |
DSB bladet følger en færge 7 - Følgerne for DSB ved sommertidsordningen - SJ's lavpriserfaringer | noter | færger kp | | DSB bladet 79/7 | 7 | 1122 | dansk | |
Kam man have tillid til DSBs nye godssystem? | debat | gods | | DSB bladet 79/7 | 8 | 1122 | dansk | |
Så groft er hærværket i S-tog | Bedre mulighed for overvågning i S-tog | s-tog | | DSB bladet 79/7 | 9 | 1122 | dansk | |
Bødestraf og bortvisning - Cykler med togene - Nærbanen og Hurtigruten | debat | kp vg | | DSB bladet 79/7 | 10 | 1122 | dansk | |
Sov sødt på Sølyst | Nye overnatningsværelser i bedste hotelstil | arb | OH | DSB bladet 79/7 | 11 | 1122 | dansk | |
Indøver fejlretning uden at toggangen forstyrres | | kp sik | OH | DSB bladet 79/7 | 12 | 1122 | dansk | |
Næstsidste etape af Køgebugtbanen | Hundige-Solrød Strand | inf s-tog | OH | DSB bladet 79/7 | 13 | 1122 | dansk | |
32 broanlæg er etableret på den nye del af Køgebugtbanen | Strækningen fra Hundige til Solrød Strand har kostet 12 mio kr pr km | inf s-tog | Poul Mølgaard | DSB bladet 79/7 | 14 | 1122 | dansk | |
Bygningsanlæggene i Greve, Karlslunde og Solrød Strand | Udformningen af anlæggene og indpasningen i de enkelte bycentre | s-tog bg | H E Christner | DSB bladet 79/7 | 16 | 1122 | dansk | |
Største ændringer i S-togs køreplanerne siden 1972 | Samtidig en nyopstilling af publikumskøreplanen | s-tog kp | S Hornsbjerg | DSB bladet 79/7 | 18 | 1122 | dansk | |
Afprøvning af nyt s-tog | | s-tog | | DSB bladet 79/7 | 19 | 1122 | dansk | |
250 mio kr til sidste etape | Mest kompliceret og kostbart er anlægsarbejdet nærmest Køge | s-tog | Poul Mølgaard | DSB bladet 79/7 | 20 | 1122 | dansk | |
En arbejdsplads | 145 beskæftiget ved Avedøre Holme godsterminal | gods | OH | DSB bladet 79/7 | 21 | 1122 | dansk | |
Fortsat fremgang for tog og busser i 1978 | Derimod går det mindre godt for godstrafikken - Personaletallet stabiliseret | adm | | DSB bladet 79/7 | 22 | 1122 | dansk | |
Hvor banelinier skærer de kommunale grænser | note | adm | | DSB bladet 79/7 | 22 | 1122 | dansk | |
To-etages vogne - et canadisk forbillede | Men DSB mangler nogle vigtige centimeter i fritrumsprofilet | vg | OH | DSB bladet 79/7 | 23 | 1122 | dansk | |
Den lange vej frem til en ny banegård i Frederikshavn | 60 år fra de første tanker fremkom og til realiseringen af projektet | bg | H Lorentzen | DSB bladet 79/7 | 24 | 1122 | dansk | |
29 år siden den første linieafsætning i marken | Mange års tilstand inden anlægget gik i gang - sporplan - Frederikshavn st | bg | P W Holm | DSB bladet 79/7 | 27 | 1122 | dansk | |
De nye bygningsanlæg | Ændring i de oprindelige forudsætninger for DSBs hovedbygning i Frederikshavn | bg | H Lindahl | DSB bladet 79/7 | 28 | 1122 | dansk | |
Damptog fra Odense til Fruens Bøge - 8 litra-ME-lokomotiver mere | noter | da di ME1 | | DSB bladet 79/7 | 31 | 1122 | dansk | |